|
Obchodní podmínky
Nakupní řád
E-shop je určen pro zákazníky-velkoodběratele s vlastním IČO. Minimální hodnota objednaného zboží je 3000 Kč bez DPH.
Objednávka a uzavření kupní smlouvy
- Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetové prodejny www.baf-pet.cz jsou závazné. Potvrzením objednávky kupující souhlasí s obchodními podmínkami uvedenými na www.baf-pet.cz.
- Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v registračním formuláři.
Cena a způsob úhrady zboží
- Veškeré ceny jsou uváděny bez DPH.
- K ceně zboží je připočítána cena dopravy zboží dle platného ceníku – viz bod Dopravní podmínky a poštovné.
- Veškeré ceny včetně akčních nabídek, platí do odvolání nebo vyprodání zásob. Pokud máte zboží objednané, platí cena, za kterou jste objednali bez ohledu na změny.
- Zboží je zasíláno na dobírku, zásilkovou službou DPD.
- Platba probíhá hotově a to při převzetí zboží na dobírku.
Dodací lhůta
V případě, že je zboží na skladě, zavazuje se prodávající je vyexpedovat do 5 pracovních dnů.
Dopravní podmínky a poštovné
- Objednané zboží zasíláme prostřednictvím DPD.
- Rozvážka probíhá v pracovních dnech. Oznámení o doručování Vaší zásilky obdržíte SMS zprávou, nebo na Vaš kontaktní e-mail. V případě, že zásilku čekáte a stále nedorazila, neodkladně nás informujte na uvedených kontaktech. Obratem Vám zašleme číslo zásilky, nebo se přímo zkontaktujeme s přepevcem DPD.
- Poštovné a balné je zdarma v případě min. objemu objednávky v hodnotě nad 3000 Kč bez DPH).
Reklamace a záruka zboží
- Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem.
- Záruka se nevztahuje na vady způsobené nešetrným zacházením, mechanickým poškozením či neodborným zacházením. Nevztahuje se na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním.
- Nárok na uplatnění reklamace zaniká v případě poškození zboží při přepravě. Tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí. Vždy si zásilku pečlivě překontrolujte.
- Nárok na reklamaci zaniká porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou.
- Nárok na reklamaci zaniká, pokud bylo zboží poškozeno živly.
- Reklamaci je možné uplatnit poštou i osobně na uvedené adrese.
- Kupující uplatní reklamaci tak, že prodávajícímu zašle vyplněný reklamační protokol a to bud písemně na uvedenou adresu nebo elektronicky info@baf-pet.cz .
- V reklamačním protokolu musí být vyplněno:
- datum přijetí zboží zákazníkem
- objednací číslo
- název produktu na který zákazník uplatňuje právo reklamace a jeho množství
- popis vady
- Výrobek přijímáme v originálním obalu od výrobce.
- Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamce, pokud se s kupujícím nedohodne jinak.
- Prodávající vyrozumí zákazníka o vyřízení reklamace e-mailem nebo telefonicky.
- Náklady na dopravu k nám hradí zákazník, zpět k zákazníkovi hradíme my.
Ochrana osobních údajů
Veškeré nakládání s osobními údaji se řídí ustanoveními Zákona č. 101/2000 Sb O ochraně osobních údajů. Osobní údaje získány od zákazníků nebudou poskytnuty třetím osobám ani jinak zneužity. Zákazník má právo kdykoli písemně požádat o výmaz osobních údajů. Své údaje lze také měnit v sekci Váš účet. Obchodní podmínky platí od 1.1.2008
|
|
|